JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


SZOSA
HOBBY
SPORT
MIASTO
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Scultura lite (ALU) |
ROZMIAR RAMY | S (50 cm), SM (52 cm), ML (54 cm), L (56 cm), XL (59 cm) |
KOLOR | BLACK-LAMPRE FUCHSIA TEAM REPLICA |
WIDELEC | Road carbon comp |
NAPĘD | |
MANETKA | Shimano Tiagra Dual control |
KORBY | Shimano TIAGRA 50-34 |
KASETA | Shimano CS-4600-10 12-28 |
ŁAŃCUCH | KMC Z10-10s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 700C |
PIASTA P/T | Road seal Bearing/Road seal Bearing |
OBRĘCZE | Merida comp 24 pair |
DĘTKI | Ultralite 48 |
OPONA P/T | Maxxis Dolemites 700x23 zw. |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Merida Road Comp |
KIEROWNICA | Merida Anatomic road OS |
MOSTEK | MERIDA pro OS -5 |
SIODŁO | Merida Race 5 |
SZTYCA | MERIDA carbon H SB15 27.2 |

SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.

























