JAK WYBRAĆ ROWER
ZNAJDŹ IDEALNY ROWER DLA SIEBIE Z NASZĄ POMOCĄ >gdzie najczęściej jeździsz?
DLA KOGO SZUKASZ ROWERU?


TEREN
REKREACJA
SPORT
WYSOKIE GÓRY
WYCZYN
RAMA | |
RAMA | Big 7 CF5 team (CARBON) |
ROZMIAR RAMY | 18,5" |
KOLOR | UD CARBON/WHITE/GREEN |
WIDELEC | Rock Shox SID XX-27 SA ,Ø15mm, Xlock taper, skok 100 mm |
NAPĘD | |
MANETKA | -/Sram XX1 trigger |
KORBY | Sram XX1 34 BB30 |
KASETA | Sram XG-11s 10-42 |
ŁAŃCUCH | KMC X11-11s |
KOŁA | |
ROZMIAR KÓŁ | 27,5" |
PIASTA P/T | w zestawie |
OBRĘCZE | Fulcrum Red Power HP 27 F15-R12 disc |
DĘTKI | Superlite-27.5 |
OPONA P/T | Maxxis Crossmark 27,5x2.1 Exception |
KOMPONENTY | |
HAMULEC P/T | Sram XX 180/160 disc |
KIEROWNICA | PRC Team Flatbar 700 |
MOSTEK | PRC Team OS -7 |
SIODŁO | Prologo Nago Evo X10 TiroX |
SZTYCA | PRC Double carbon superlite 27.2 |

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.

MIB - MERIDA INTERNAL BLOCKSYSTEM
Sprytna ochrona karbonowej ramy przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami kierownicy (np. podczas upadku). System współpracuje z pierścieniem zaciskanym wokół rury sterowej widelca. Raz ustawiony w odpowiedniej pozycji, działa razem z wkładkami blokującymi, dzięki czemu kierownica obraca się tylko do pewnego stopnia. Zatrzymuje się tuż przed tym, zanim uderzy w ramę. Mocny, innowacyjny, błyskotliwy – MIB.

REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.














































